Remontē tiltu pār Gauju pie Kartonfabrikas Rankā 5

SIA “8 CBR” informē, ka sakarā ar būvdarbu veikšanu objektā “Gaujas tilta autoceļa V438 Ūdrupe-Rankas stacija 7.11km atjaunošana” laika posmā no 1.jūnija līdz 31.oktobrim tiek slēgta jebkāda satiksme pār Gaujas tiltu.
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters “Dzirkstelei” skaidro, ka remontēs tiltu pār Gauju pie Kartonfabrikas Rankas pagastā. Šim tilta remontam nav paredzēts pagaidu tilts, tāpēc jārēķinās ar apbraucamo ceļu. Būvdarbi objektā uzsākti 25.maijā. Slēgtais tilts vairāk skars vietējos iedzīvotājus, kuriem turpmāk būs jāizmanto tilts pār Gauju Rēveļos.
“Latvijas valsts ceļi” pārstāve Ieva Niedra “Dzirkstelei” stāsta, ka ir uzsākta dzelzsbetona tilta pār Gauju Gaujasrēveļu ciemā atjaunošana. 50 metru garais trīs laidumu tilts nav remontēts kopš tā uzbūvēšanas 1964. gadā. Būvdarbu gaitā demontēs visu tilta brauktuves konstrukciju līdz sijām, uzbetonēs jaunu betona plāksni un ietves, ieklās hidroizolāciju un asfaltu, aprīkos tiltu ar barjerām un margām. Darbus veic SIA “8 CBR” par līgumcenu 470 032 eiro (ar PVN) un darbus plānots pabeigt šī gada novembrī.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

ANGRY

Butu to apvedceļu ,kaut nedaudz saveduši kārtība -nenormāla trepe un sanesumi -zobus var izdauzīt :@

pirms mēneša, 2020.06.04 20:16

Antis

Piekrītu tiesām var zobus izdauzīt un nau pabraucam

pirms mēneša, 2020.06.05 18:39

Civiliedzīvotājs

Zvanīju pagāsnedēļ, teica sapabos, zvanīju šodien(08.06), teica, ka esot pateikts, lai šo ceļa posmu noštūrē un tas arī viss. Tur vēl kādu nedēļu neviens neko nedarīs, tas nu ir skairds.
Dzirkstele arī ir uzpirkts laikraksts, jo attaino cilvēkiem tikai to, par ko viņiem samaksā.

pirms mēneša, 2020.06.08 11:41

ei nu

"Dzirkstele" ataino visu - tik stāsti!

pirms mēneša, 2020.06.08 11:55

Dzirkstelei!

Sāksim ar šo pašu apvadceļu, kuru neviens negrasās uzturēt darba kārtībā, lai gan pa šo ceļu braukā smagās mašīnas, sabiedriskie autobusi(lai cik viņu maz būtu), civiliedzīvotāji, tas ir apvadceļš nevis kaut kāds tur lauku ceļš pa kuru dienā izbrauc 2vas mašīnas. Tas ir kaitinoši, ka ir šī lielā bezadbildība pret visu esošo, ceļu būve Latvijā izmaksā tik dārgi, ka par 1km ceļa izbūvi - ārvalstu firma varētu uzliet 2km, ja ne visus 3km. Vai tas ir normāli, tie resnie mūļi bāž kabatās tikai naudu un vienu 4km garu ceļa posmu nevar uzturēt kārtībā. Vai tas tik tiešām ir tik dārgi, jeb pie vainas uz tilta uzlietais jaunais segums, kura dēļ ekonomē naudu uz ceļa, kuru vajag tikai nošķūrēt. Vai cilvēki ir tik bagāti, ka var uzturēt a/m darba kārtībā braucot par šo ceļu.

pirms mēneša, 2020.06.08 12:44

Vietējās ziņas

Uz dzirkstele.lv pilno versiju