Dabas cienītājiem no Latvijas unikāla pieredze – norisinās tiešsaistes pārgājiens Dānijā

Šovasar, kad ir ierobežotas iespējas doties pārgājienos ārpus valsts robežām, Skandināvu aktīvās atpūtas apģērbu ražotājs "Fjällräven" nācis klajā ar oriģinālu risinājumu – "Fjällräven Classic TV", nodrošinot tiešsaistes pārgājienus Eiropas skaistākajās vietās caur pārgājiena dalībnieka prizmu, kuriem, neizejot no mājām, digitāli bez maksas pievienoties var ikviens pārgājienu entuziasts Latvijā un visā pasaulē. Jau šobrīd tiešraidē tiek demonstrēta otrā pārgājiena sērija Dānijā, kurai pieslēgties var "Fjällräven" sociālo tīklu kontos un "Fjällräven Classic" vietnē.

Otrā pārgājiena sērija norisinās no 1. līdz 4. jūlijam Dānijā, kur digitāli var sekot 75 km garajam pārgājienam virs pakalniem, caur tumšiem mežiem un gar piekrasti, kur varēs baudīt apbrīnas bagāto kultūras un dabas sajaukumu. Skatītāji var pievienoties jebkurā laikā – uz dažām stundām vai visām trīs pārgājiena dienām.

Jau pirmās pārgājiena minūtes sākas ar bagātīgu un kulturālu ainavu. Vēlāk sasniedzot Dānijas pilsētu Fāborgu, skatītajiem ir iespēja baudīt kalnaino apvidu, dabas skaistumu un pat redzēt iezīmes no Ledus laikmeta. Pārgājiena turpinājums ved gar piekrastes līniju, rādot Baltijas jūras skaistumu un labākas vietas, kur atveldzēties. Tālāk virzoties uz Esbjergas pusi, piekrastes līniju nomaina Dānijai tipiskie līdzenie lauki, savukārt pārgājiena izskaņā ir iespējams iepazīt Dānijas varenākās vēsturiskās celtnes.

"Fjällräven Classic" pārgājieni tika uzsākti 2005. gadā ar mērķi mudināt vairāk cilvēku izpētīt Zviedrijas kalnus. Gadu gaitā tas ir kļuvis par notikumu, kas katru gadu pulcē vairāk nekā 2000 cilvēku no visas pasaules. Laika gaitā pasākums paplašinājies, pārgājienu maršrutiem pievienojot tādas valstis kā Zviedriju, Dāniju, ASV un Ķīnu.

"Fjällräven" 2020. gadam izvirzīja lielas ambīcijas vēl vairāk "Fjällräven Classic" pārgājienu maršrutus papildināt ar vairākām valstīm un kontinentiem nekā jebkad agrāk, paredzot papildu pasākumus Vācijā, Lielbritānijā, Ķīnā un Dienvidkorejā, taču Covid-19 pandēmijas dēļ pasākumus nācās atcelt un plānus mainīt. Šī iemesla dēļ "Fjällräven" izveidojis digitālu tiešsaistes pārgājienu notikumu sēriju, lai cilvēki joprojām varētu baudīt skaistās ainavas.


Par "Fjällräven"

1960. gadā "Åke Nordin" dibināja "Fjällräven" savā dzīvoklī Zviedrijas pilsētā Ornskoldsvikas pilsētā, kas atrodas Zviedrijas Ziemeļos. Mūsdienās šī uzņēmuma ilgtspējīgais, funkcionālais un izturīgais aktīvās atpūtas apģērbs un ekipējums tiek izmantots un baudīts visā pasaulē, turklāt ir atrodams vairāk nekā 70 valstīs. "Fjällräven" produktu līnijā ir iespējams atrast aktīvās atpūtas apģērbu un aksesuārus gan sievietēm, gan vīriešiem, kā arī mugursomas, teltis un guļammaisus. "Fjällräven" prioritizē atbildīgu rīcību attiecībā pret cilvēkiem, dzīvniekiem un dabu, kā arī iedrošina sabiedrību interesēties par dabu un aktīvo atpūtu. Uzņēmums ir iniciators diviem populāriem aktīvās dabas pasākumiem - "Fjällräven Classic" un "Fjällräven Polar", kas piesaista tūkstošiem dalībniekus katru gadu.

Pievieno komentāru

Ceļojumi

Uz dzirkstele.lv pilno versiju